piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki

Witam Was serdecznie w ten mikołajkowy dzień :)

Święta tuż, tuż, ale po drodze jeszcze jeden miły, grudniowy dzień. Dla mnie okazał się on naprawdę szczęśliwy, bo wczoraj wygrałam dwie nagrody :)
Pierwsza to puder u Karoli

A druga to zestaw Cethapil u Marty

Bardzo się cieszę i dziękuję :)
To wspaniałe prezenty na Mikołaja :)


Atmosferę Świąt czuć już coraz mocniej. Jeszcze bardziej podsycają to Jarmarki Świąteczne, na  których można kupić prezenty, łakocie i grzane winko :)
Razem z chłopakiem odwiedziliśmy ostatnio jarmark w naszym mieście - zobaczcie jak to u nas wygląda :)








 W tym roku zamiast grzanego wina spróbowaliśmy likieru jajecznego - ajerkoniaku na ciepło - pychotka :)


W połowie grudnia zajrzymy również na Jarmark we Wrocławiu, w moim kochanym, rodzinnym mieście.
A jak to u Was wygląda?
Czujecie już magię Świąt?


Mikołajkowe pozdrowienia :*
Banshee


27 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Pudru jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarmark we Wrocławiu wygląda pięknie! :) sama jestem z Wrocławia a na jarmarku byłam w tym roku już 3 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranych ! :) Jarmark świąteczny to świetna sprawa :) Wprowadza w magiczny nastrój świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje!
    Atmosferę świąt czuć już od poczatku listopada. Ale teraz dopiero czuć nastroj, muzykę i zapachy, no i w koncu spadł śnieg! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak ładnie :) Chciałabym tam być

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że był Mikołaj:) Super prezenty a u mnie niestety nie było mikołaja:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagrody świetne, a jarmarki świąteczne kuszą w każdym większym mieście :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej. Cudny klimat, wlasnie niedawno wrocilam z jarmarku. Sypal snieg, wiec i poczulam zblizajace sie Swieta ;) Jestes z Wroclawia? Ja pochodze z miejscowosci oddalonej od Wrocka o 40 km. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pochodzę z Wrocławia, a obecnie mieszkam w Dreźnie :)
      a skąd dokładnie pochodzisz? ;)

      Usuń
  10. Chętnie bym odwiedziła taki jarmark i napiła się grzanego ajerkoniaku,ciekawe jak smakuje :)) Ale jeśli oni go niczym nie rozcieńczają i cały kubek to sam likier to nie wiem czy potem dałabym radę omijać te budki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu poczułam się bliżej świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję szczęścia w wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych :)
    dla mnie to zbyt wczesne ozdabiane miasta, jarmarki i tego typu rzeczy zabijają magie świąt... Z resztą, o dziwo z roku na rok coraz mniej lubię święta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych :) Świetnie się prezentują takie przedświąteczne udekorowanie miast i miasteczek - czuć Święta w powietrzu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych! Bardzo ciekawi mnie ten puder:)

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas nie ma niestety takich jarmarków, ale chętnie bym się na taki udała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wygrane, a tego typu świąteczne jarmarki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio byłam na jarmarku we Frankfurcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jarmark bardzo podobny do norymberdzkiego :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.