czwartek, 2 października 2014

Akcja pielęgnacja!

Postanowiłam dołączyć do akcji, którą zapoczątkowała na swoim blogu Atina. Mianowicie chodzi o bycie bardziej systematycznym w dbaniu o swoje ciało. Moim celem będzie codzienne używanie balsamu do ciała, kremu do stóp i kremu do rąk. Nie ma wymówek, codziennie będę się smarować ;) 

Mój zestaw startowy przedstawia się następująco:

- Ryor mleczko do ciała z wodorostami,
- Le Petit Marseillais mleczko nawilżające z masłem shea, słodkim migdałem i olejkiem arganowym,
- Ziaja multi modeling, balsam do ciała wysmuklający nogi, brzuch, pośladki,
- Alverde, krem do rąk Intensiv z granatem i masłem karite,
- Balea, krem do stóp z 10% Urea.

Październik ogłaszam miesiącem pielęgnacji ciała! Zachęcam Was do udziału w zabawie. Jeśli macie ochotę ułóżcie swoje zestawy startowe i do dzieła, to znaczy do smarowania ;)

Pozdrawiam!
Banshee

17 komentarzy:

  1. fajnie, że się dołączyłaś:)
    ciekawy zestaw startowy. życzę wytrwałości i miłego smarowania:) na koniec miesiąca koniecznie pochwal się wynikami akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dość systematyczna :) miałam ten kremik do stop:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się smaruję namiętnie, nawet stopy od niedawna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba zacznę tą akcję w listopadzie, kiedy przyjdą juz chłodniejsze dni i skórę będę maiłą wybitnie suchą

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki :) Przydałaby mi się taka akcja, bo jestem bardzo niesystematyczna w pielęgnacji ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze wypróbować ten kremik z Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja codziennie wsmarowuję taki zestaw w swoje ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. LPM mleczko jest świetne :)
    Ja używam i bez akcji to mój codzienny rytuał ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem do rąk Alverde mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile ręce kremuje codziennie, ciało staram się co 2-3 dni to o stopach zawsze zapominam :( A mleczkiem LPM z wielką ochotą się smaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogólnie na swoją systematyczność w pielęgnacji nie narzekam, ale mam jeden słaby punkt i jest to kremowanie stóp, które całkowicie pomijam i również postanowiłam sobie poprawę w tej kwestii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. codziennie się balsamuję, używam kremu do stóp a kremu do rąk to nawet kilka razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.