wtorek, 7 stycznia 2014

Moje łupy z Dnia Darmowej Dostawy

Hej,
głośno było w blogosferze o Dniu Darmowej Dostawy, który odbywał się 2 grudnia 2013 roku. Postanowiłam również skorzystać z możliwości zakupienia kilku drobiazgów, które już od dawna znajdowały się na mojej liście. Dzisiaj pokażę Wam, co do mnie przywędrowało :)

Zakupów dokonałam w czterech internetowych sklepach.

Minti Shop kupiłam:
 Tangle Teezer


4 woski Yankee Candle: Snow in Love, Midsummer's Night, Season of Peace i Beach Wood

Drogerii ezebra.pl skusiłam się na 5 lakierów do paznokci:

Poza tymi drobnostkami zainwestowałam w kilka książek.
księgarni Epika zamówiłam:
 A w księgarni Godi:


Wszystkie paczki przyszły w ekspresowym tempie i jestem z nich zadowolona. Jedynie w przesyłce z księgarni Epika jedna z książek została pomylona. Poinformowałam o tym sklep i już na drugi dzień odwiedził mnie kurier z książką, którą faktycznie zamówiłam. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się tak szybkiej reakcji. Ta księgarnia ma u mnie za to dużego plusa. A i ceny ma bardzo konkurencyjne :)

Poza tymi zakupami z DDD, chciałam Wam jeszcze pokazać piękny bukiet, który dostałam od mojego narzeczonego. Wczoraj obchodziliśmy naszą 8 rocznicę bycia razem. Jak ten czas leci...


Pozdrawiam

Banshee





22 komentarze:

  1. Na TT się nie zawiedziesz, jest genialny :) też kupowałam lakier w ezebrze, jednak postawiłam na essie, jak już szaleć to na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałość ;)
    Bukiet cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy, ja niestety przegapiłam jakimś cudem ten dzień i nie skorzystałam :(
    PS. Odpowiedź na Twoje pytanie odnośnie rozdania napisałam u mnie, żeby inni też mogli przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się powstrzymałam i niczego nie zamawiałam. Teraz tradycyjnie żałuję, ale cóż, już po ptakach. ;)
    Wspaniały bukiet, gratuluję tych 8 lat i życzę o wiele więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TT mnie kusi od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczki i tangle teezer najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w końcu przekonać do zakupu TT :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam TT i jestem zadowolona ;)
    Ładne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalendarz Pawlikowskiej !!! UWIELBIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. TT w końcu musi wpaść w moje łapki. :)
    Gratuluję kolejnej rocznicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TT mam na swojej chciejliście :) Zazdroszczę kalendarza i poradników Pawlikowskiej :)
    Bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości, ten kalendarz B.Pawlikowskiej też chcę kupić, bo jeszcze jestem bez kalendarza na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego i dużo szczęścia dla Was z okazji rocznicy :*
    zakupy super,książki mnie ciekawią,i 3 lakiery na dole bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tangle Teezer <3 Już wiem, że właśnie ją dostanę z okazji 8 rocznicy ;-) a to juz za miesiac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Snow in Love- jestem ciekawa tego wosku! :D
    Piękny bukiet dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja troszkę przegapiłam ten dzień w sumie udało mi się zakupić rzęsy Ardell, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo widzę Pawlikowska :) Lubię jej książki podróżnicze i żółte karteczki :) Mamie kupiłam drugi raz z rzędu pod choinkę ten kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super przesyłki ;) i piękny bukiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe łupy, szczególnie książki i szczotka T T, którą mam, ale muszę już zakupić nową ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak Ci się czyta książki? :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.