czwartek, 19 września 2013

Ostatnie szaleństwa zakupowe - część 2

Tak jak obiecałam, dzisiaj pokazuje moje kolejne zakupy. Są to kosmetyki do pielęgnacji włosów. Ostatnio pojawił się u mnie problem z wypadającymi włosami i próbuję wszelkich produktów, żeby sobie z tym poradzić. Macie jakieś sprawdzone sposoby na wypadające włosy?

Oto co kupiłam, żeby walczyć z tym problemem:
1. Farmona, Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy - dużo się naczytałam o tym produkcie, więc postanowiłam sprawdzić go na sobie ;)
2. eva natura - szampon do włosów osłabionych, wypadających, łamliwych,
3. L'biotica Biovax - dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów słabych ze skłonnością do wypadania,
4. L'biotica Biovax - intensywnie regenerująca maseczka do włosów - była dołączona jako prezent do odżywki.

Mam nadzieję, że te specyfiki coś mi pomogą. Łykam jeszcze komplet witamin z grupy B i cynk.

Używałyście tych produktów?
Co polecacie na problemy z wypadającymi włosami?

Pozdrawiam

Banshee

9 komentarzy:

  1. Oo widzę sporo ciekawych nowości :)Ostatnio zaczęłam bardziej przywiązywać wagę do pielęgnacji włosów i kupuję coraz więcej produktów do tego przeznaczonych. Po lecie kondycja moich włosów nie była najlepsza, więc czas to zmienić ;) Z Biovaxu mam maskę, którą bardzo lubię i jak tylko mam więcej czasu to nakładam ją na włosy, po kilkunastu minutach zmywam i włosy są miękkie i gładkie :) Co do wypadających włosów to i ja poszukuję czegoś co mi pomoże. Ale zamierzam ''leczyć'' też wewnętrznie - czyli więcej owoców/warzyw, które służą włosom i używać suplementy diety :) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję, gdyż widzę że blog dopiero się rozwija :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dodanie do obserwowanych, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. polecam Jantar :) już po kilku użyciach moje włosy mają się lepiej ;)

      Usuń
  3. Widze że blog się rozwija :)
    wpisując w wyszukiwarkę google "banshee life" wyskakuje na miejscu 5 :)
    bardzo obiecująco!

    Co do wypadania włosów to do tego aspektu podszedłbym spokojnie - należy najpierw poznać przyczynę nadmiernej ich utraty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jeszcze powoli się rozwija, miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej ;)

      oczywiście, szukam przyczyny wypadania włosów, ale walkę z problemem podjęłam jak najszybciej można ;)

      pozdrawiam Anonimowego

      Usuń
  4. Nie używałam żadnego z tych produktów. Tez muszę sie w koncu zabrać za swoje włosy :D

    Zapraszam :) http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też maa problem z włosami, kupię pozycję nr 1;) jestem ciekawa tej odżywki:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już trochę używam odżywki Jantar i naprawdę polecam. Włosy stają się mocniejsze i pełne blasku. Przestały wypadać, z czego jestem bardzo zadowolona :D

      Usuń

Zapraszam do komentowania.