czwartek, 14 listopada 2013

Powrót po przerwie i Tag: Liebster Blog Award :)

Cześć wszystkim,
trochę mnie tu nie było, ale mam kilka usprawiedliwień ;)
Pod koniec października miałam przeprowadzkę i w nowym mieszkanku nie miałam dostępu do internetu. Z resztą dalej nie mam, ale obecnie przebywam u rodziców we Wrocławiu.
Drugi powód nieobecności, to obrona pracy magisterskiej. To już druga w tym roku ;) Nie, nie chodzi o to, że pierwsza mi się nie powiodła ;) Powiodła się i to z dużym sukcesem. Jednocześnie kończyłam dwa kierunki studiów. I tak od wczoraj jestem "podwójną panią magister". Ufff, jak dobrze, że już po wszystkim, bo to był naprawdę ciężki rok, pełen pracy i nauki.
Teraz będzie więcej czasu na blogowanie :) JUPI!!!

Powrót do blogowania zaczynam od świetnej wiadomości, zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez BlondeChemist. Dziękuję Ci bardzo! Czuję się wyróżniona :)


" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "



Odpowiedzi na pytania:
1. Jakiego rodzaju posty na blogach czytasz najchętniej?
Lubię czytać o nowościach kosmetycznych (posty "zakupowe") i o tym, co warto kupić, a o czym nawet nie myśleć ("denko").
2. Ulubiony kolor na sezon wiosenno/letni oraz jesienno/zimowy?
Na wiosnę i lato lubię ubierać się w jasne kolory: błękity u mnie królują. Jesień i zima to brązy i szarości.
3. Wygodnie czy modnie?
Wygodnie.
4. Ulubiony rodzaj biżuterii?
Najwięcej mam kolczyków, ale biżuteria, którą noszę zawsze, to dwa pierścionki od ukochanego.
5. Jeśli miałabyś użyć tylko jednego kosmetyku do makijażu co byś wybrała?
Tusz do rzęs.
6. Gdybyś miała słuchać tylko jedną piosenkę do końca życia, jaką byś wybrała?
"Nagle" Anna Maria Jopek + "You Take My Breath Away" QUEEN
7. Ulubiony zapach?
Mam dwa ;) Baby Doll od YSL i Belle d'Opium YSL (tu recenzja)
8. Jaką znaną osobę chciałabyś poznać i dlaczego?
Bardzo trudne pytanie. Chyba aż tak bardzo nie cenię osób jak wartości, które mogą w sobie nosić. Bo co mi po poznaniu ulubionej piosenkarki czy tenisisty? Pewnie chciałabym pogadać z Nadalem czy Federerem, a z ulubioną piosenkarką miałam okazję wymienić kilka słów ;)
Myślę, że chciałabym poznać Beatę Pawlikowską. Chciałabym, żeby zaraziła mnie swoim niekończącym się optymizmem i pozytywnym podejściem do świata i samego siebie.
9. Ulubione jedzonko?
może Łosoś ;)
10.Ulubiona książka?
nie mam takiej
11. Co poprawia Ci humor?
Wygłupy z ukochanym, gorąca kąpiel, dobry film, dobre jedzonko :)



Do zabawy zapraszam:

Moje pytania do Was:
1. Ulubiony kosmetyk do włosów?
2. Ulubiony owoc?
3. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
4. Twoja pasja?
5. Ile czasu zajmuje Ci wyszykowanie się do wyjścia?
6. Co w sobie najbardziej lubisz (z wyglądu i z charakteru)?
7. Jaki kosmetyk z Niemiec (np. firmy Alverde, Balea, p2) chciałabyś wygrać w moim rozdaniu? ;)
8. Uprawiasz jakiś sport, jaki?
9. Osoba, którą podziwiasz?
10. 3 przedmioty, które zawsze masz przy sobie/w torebce?
11. Jaki kosmetyk poleciłabyś najlepszej przyjaciółce?

Zachęcam do udziału w zabawie :)
Czekam na Wasze odpowiedzi!

Pozdrawiam


Banshee



5 komentarzy:

  1. Gratuluję podwójnego magistra! :) Fajnie, że nominacja Cię ucieszyła i wzięłaś udział w zabawie. Ja też wybrałabym tusz do rzęs jako jedyny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :) gratuluję magistra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Pani magister :)
    Ciekawe odpowiedzi, na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Pani magister :)
    Ciekawe odpowiedzi, na sporo z tych pytań udzieliłam podobnych odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Pani magister :)
    Ciekawe odpowiedzi, na sporo z tych pytań udzieliłam podobnych odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania.